دیدار و عرض تبریک بمناسبت روز جهانی نوزاد نارس

به گزارش فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، به مناسبت روز نوزاد نارس ، دکتر دهقان معاون درمان بیمارستان به همراه جمعی از معاونین ، مدیران بیمارستان و کارشناسان نوزادان معاونت درمان استان یزد (سرکارخانم قاسمی و سرکارخانم دهقان)دربخش NICUحاضر و ضمن تبریک این روز از خدمات شایسته پرسنل این بخش تقدیر بعمل آورد .

به گزارش فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، به مناسبت روز نوزاد نارس ، دکتر دهقان معاون درمان بیمارستان به همراه جمعی از معاونین ، مدیران بیمارستان و  کارشناسان نوزادان معاونت درمان استان یزد  (سرکارخانم قاسمی و سرکارخانم دهقان)دربخش NICUحاضر و ضمن تبریک این روز از خدمات شایسته پرسنل این بخش تقدیر بعمل آورد .

بخش مراقبت ویژه نوزادان است که با 9 تخت NICUو Post NICUتحت نظر و مسئولیت فنی پزشکان فوق تخصص نوزادان و با حضور پرسنل مجرب دوره دیده مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان اداره می شود و آماده خدمت رسانی به نوزادانی است که به دلیل مشکلات خاص از بدو تولد نیازمند مراقبت ویژه می باشند.

این بخش دارای مانیتورینگ دائم، اکسیژن و ساکشن مرکزی و دو دستگاه ونتیلاتور مجهز به مود HFOو نیز Blenderو NCPAPمی باشد که در هر زمان امکان حمایت تنفسی را برای نوزادان نیازمند این تجهیزات فراهم می کند.

کد خبر: 280
  تاریخ خبر : 27 آبان 1395